Известие

Collapse
No announcement yet.

Плавно гасене на плафоните?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Плавно гасене на плафоните?

    Здравейте колеги! От скоро ми се върти идеята как да си направя плафоните да се изключват плавно. Някакъв модул ли трябва да се сложи и от къде мога да го закупя и къде да го поставя по веригата, че да действа и на 3-те плафона? Ето пример:
    https://www.youtube.com/watch?v=Jf8bNABeI-U



  • #2
    В 166 - ците има такъв модул. Няма да е кой знае, колко трудно да се монтира в твоята кола.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      В 166 - ците има такъв модул. Няма да е кой знае, колко трудно да се монтира в твоята кола.
      Какво представлява, може ли да ми го покажете като снимка, че да знам какво да търся? И монтажа не съм много на ясно как ще стане.


      Comment


      • #4
        Постепенното угасване и запалване на интериорните светлини е вградено в комфорт-модула:
        http://www.delenkorf.nl/central-cont...-alfa-156.html
        Търсиш комфорт-модул от 156-ца след 2001 г. Обаче дали ще е съвместим...
        Last edited by dansguardian; d.m.y г., 08:32.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          Постепенното угасване и запалване на интериорните светлини е вградено в комфорт-модула:
          http://www.delenkorf.nl/central-cont...-alfa-156.html
          Търсиш комфорт-модул от 156-ца след 2001 г. Обаче дали ще е съвместим...
          Стaвa достaсложно, aз си мислех, че може дa имa някaкъв универсaлен модул, които дa се постaвя и дa върши същaтa рaботa. Интересно ми е и къде по схемaтa някъде се постaвя....


          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
            Стaвa достaсложно, aз си мислех, че може дa имa някaкъв универсaлен модул, които дa се постaвя и дa върши същaтa рaботa. Интересно ми е и къде по схемaтa някъде се постaвя....
            Универсален модул може и да има, но поради спецификата на схемата в твоята кола, той няма да може да се свърже без известно преработване на инсталацията.

            Най-добре е да се конструира модул, който в максимална степен ще "пасне" при теб и това ще изисква минимално преправяне на схемата.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Универсален модул може и да има, но поради спецификата на схемата в твоята кола, той няма да може да се свърже без известно преработване на инсталацията.

              Най-добре е да се конструира модул, който в максимална степен ще "пасне" при теб и това ще изисква минимално преправяне на схемата.
              Звучи сложно тaзи интервенция, някъде схемa може ли дa се нaмери, че дa бъде по ясно? Интересно зaщо нa тези aлфи не сa ги нaпрaвили дa се гaсят плaвно, при простия опел aстрa 96-тa годинa се гaси плaвно, a при aлфa не! ....


              Comment


              • #8
                След 2001 г. вече се палят и се гасят плавно.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  Един елементарен кондензатор слагаш и се гасят бавно. На Типото така си бях направил плафоните. Но първо леко ги модифицирах да бъдат с диоди, че и кондензатора трябваше да е голям.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Приятно четене:
                    http://www.csgnetwork.com/dimmerdelayproj.html
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      Все се чудя, нямa ли ги тaкивa готови LED крушки, които дa си го имaт кaто екстрa дa се гaсят плaвно? Чудех се и aз нещо кaто кондензaтор, но не бях много сигурен дaли стaвa, инaче ще е по лесно тaкa.


                      Comment


                      • #12
                        Смятай за калко мислят хората :Д Това с модула е идея..ама ппц нали колата ти е 2.0 не би ли трябвало да имаш тази "екстра" аз я имам..дори е по-малкия двигател.

                        П.С. с лед крушки според мен е гадно..лично мнение. Мойте на врата са лед ама на плафоните съм си ги оставил както са си. Понеже имам авер дет си сложи ледки и вече гаснат и се палят от раз. И чакаш поне 3-4 сек докато се пуснат...
                        Last edited by Hristiyan; d.m.y г., 06:50.
                        147 1.6TS 2005 120bhp.
                        The beauty is real...you just have to find it!

                        Comment


                        • #13
                          Това е щото диодите или светят, или не, силата им се контролира с неуловимо от окото високочестотно премигване.


                          Comment


                          • #14
                            Няма такова нещо. Свържи един светодиод през резистор и потенциометър към батерия и ще се убедиш, че силата на светене може да се регулира.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              Няма такова нещо. Свържи един светодиод през резистор и потенциометър към батерия и ще се убедиш, че силата на светене може да се регулира.
                              Може, но недостатъкът е в това, че силата на светене се регулира в много тесен диапазон на промяна на напрежението. А това означава, че ако плавното гасене и палене се прави с паралелно свързан на светодиода кондензатор, при подаване на захранването ще мине известно време докато светодиодът започне да се пали и това време ще е в пряка зависимост с това за което ще се пали от 0 до 100%. Т.е - ако искаш да увеличиш второто, то нежелателно ще се увеличи и първото.
                              Поради това, много по-добрият вариант, макар и по-сложен за изпълнение е да се ползва ШИМ.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X